تردمیل پاندا DK14
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا 110 کیلوگرم وزن را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی بشود کاربر تا این وزن نیز می تواند بر روی تردمیل راه برود و تمرینات ورزشی انجام بدهد. ترمز ایمنی که این دستگاه دارد می تواند در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه را خاموش کرده و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

برای راحت جابه جا شدن این دستگاه چرخی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آن می تواند دستگاه را حرکت دهد و در سایر فضاهای خانه از تردمیل استفاده نماید. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی خود برسید.این دستگاه دارای محدوده سرعتی بین یک کیلومتر در ساعت تا 16 کیلومتر در ساعت می باشد.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کند.مانیتور این تردمیل می تواند سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت و ضربان قلب کاربر را نشان دهد و فضای دویدن یا همان عرض تسمه این دستگاه 42*121 سانتی متر است. این دستگاه ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت نیاز کاربران میتوانند از آنها استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: